Jet-lags måndag.

Sådär ja, efter ha vaknat kl 04.30 i morse och kunde inte somna om då brännde jag igenom 3 sista delarna av Maria Wern serien. Slocknade tillslut ca kl 08.00 men hade tydligen ställt en s.k väckarklocka @ 08.30. UPPSTIGNING, dusch, frukost och morgontidning.

Väl tillbaka i rummet konstaterade jag att Anders hade kommit i natt, vilket jag inte hörde ett ord av. Han hade tydligen ropat och försökt att få kontakt med mig utan resultat. ( Bor på ett schysst rum med 2 toaletter, 2 sovrum med stort vardagsrum)

Första träningspasset kl 11.00 gick försvånadsvärt bra, riktigt kul och det känns rätt kul att komma utomhus trots allt, temperaturen höll ring runt 22 och inte speciellt mycke vind = bra tennisförhållanden.

Nu har jag nyss kommit upp från poolen, stannade till där i 1½ och anpassade mig till värmen som det heter med ett fint ord.
Snart ska vi åka till Enterprice carrental och hyra en bil i 2 dagar, ska åka ner söderut en sväng och kolla in Miamis utbud av strand och damer samt ett stopp in Fort Lauderdale i morgon efter morgonträningen.

Kvällsträning står också på schemat idag, inte lika varmt som det är just nu mitt på dagen.

Ikväll kommer Nicke också. LIKE
Nu lär ja kila.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0