Krossade tomater = krossad Johan LÖRDAG

Sådär ja. Nu var man turist. Förlorade semifinalen mot Wagner med HELA 6-0 6-1. Spelade helt OK men han spelade grymt. Kunde inte göra nått åt det, kan spelade exakt det spelat jag ville spela och kom aldrig in i matchen och han fick styra spelet. Ja ja. Nu ska det bli skönt med lite vila, vart träning, match varje dag nu i 2 veckor. Mitt flyg är inställt till Sverige i morgon så jag vet inte när jag kommer hem och hur det ska gå till. Flyger iallafall till Chicago och tar in på hotell där 1 natt och sen får vi se vad som händer, kan inte nån bara lägga ett lock på den där vulkanen? Ikväll är det bankett, låter inte så lockande. Kommer att vara på en kubansk restaurang. Blir en tidig kväll tror jag... (man vet aldrig) Måste tvätta lite i morgon bitti, som sagt, kan ju bli kvar några dagar och nu orkar jag inte vända på kalsongerna längre :/ Ha det gott så ses vi i Svea för hoppningsvis! Slut bloggat blir det nog nu, återkommer igen när vi spelar World Team Cup i Turkiet om några veckor. Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0