Lyckad resa...

Nu är jag framme efter en bra resa hit till Boca Raton på Floridas östkust.

Hade direktflyg från Arlanda till New York, väl i NY lyckades jag boka om biljetten och hoppade på ett tidigare flyg än beräknat till Fort Lauderdale så det gick väldigt fort och smärtfritt.

Nu har jag tagit en dusch och ska försöka somna till, Andy Hard ramnlar in om ett tag om jag uppfattade hans flygdetaljer rätt.

Vi har bokat in 2 stycken träningspass i morgon. Vädret för veckan ser lovande ut fram till torsd eftermiddag då det ska komma in lite regn :/

God natt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Antar att du kommer att vara brun som attan när du kommer hem så man kommer se ännu blekare ut än vanligt.

Lycka till..

2010-04-05 @ 06:42:51
URL: http://charliot.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

Hej!

Skönt att rean gick smärtfritt den här gången. Ha det så bra.Mamma /pappa

2010-04-05 @ 10:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0