Måndag 2nd week

Ny vecka, nya möjligheter!

Flyg kl 09.15 från west palm beach till Pensacola via Atlanta. Kasst med mellan landning men det gick smidigt.

Är iallafall nu framme i nordvästra Florida.

Incheckad och haft en bra träningspass.

Ikväll blir det att äta på den restaurangen vi alltid äter på. Bone fish Grill, fanastisk förrätt som kallas Baby bang shrimp. :)

Denna vecka blir intressant, vädret ska bli bra hela veckan och inte för varmt, runt 25 grader och sol. Lottningen i morgon blir intressant, blir 3e seedad denna vecka och hoppas jag inte hamnar på Wagners sida. Hoppas att även Anders och de övriga Svenskarna får bra lottningar.

I morgon blir det ett träningspass kl 11 sen ska vi tillbringa resten av dagen mellan poolen och tvättmaskinen. Smart som man är så tog jag med mig 2 par shorts och för lite t-shirts. Så en liten tvätt blir det.

Annars är allt bra, va en lugn kväll igår. Slappade på rummet hela eftermiddagen sen kom Dean som Jag, Jens m.fl träffade första gången för tre? år sen i Sverige. Han är f.d Wakebord Pro och åker nu runt i världen och är wakeboard tränare. va hem till hans hus och hälsade på. Inget speciellt men när man gick igenom huset så fanns det en skymd sjö som inte sågs från vägen som han har sin egen wakeboard skola. www.wakoboard-school.com


Hurry hurry, matdax och jag ska in i duschen.

Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0