Påskafton!

Nu sitter jag hemma i mitt crib med päronen. Håller på att packar kappsäcken och åker över till Florida i morgon bitti.
Har fått i mig lite svensk hederlig påskmat och är nu mera mätt än belåten.

Har även haft en heldag på Romme travbana och Olympiatravet delfinal 3 tillsammans men Henka Lindhuirst och Jensa Lindgren. Fick en inbjudan av ATG att komma dit som prisutdelare och vilket väder jag tog med mig från Virre och 10 mil norrut. Fick äran att transportera Olympiafacklan tillsammans med skiddrottningen Helena Jonsson i en s.k sulky som va kopplad till JÄRVSÖFAX. Så jag fick trava ett  halvt varm tillsammans med Helena till vinnar cirkeln där vi överlämnade facklan till Anna-Carin Olofsson Ziedeck som tände Olympia elden.

En väldig trevlig dag med diverse prisutdelningar och uppdrag med lunch och trevigt sällskap.

Nu åker jag som sagt över till Florida och Boca Raton där jag börjar spela på onsdag tror jag. Tror jag är seedad första matchen. Stannar  i Boca Raton som ligger ca 5 mil norr om Forth Lauderdale fram tills på måndag morgon då jag hoppar på ett flyg och beger mig mot Pensacola för en till turnering. Räknar med att vara hemma den 19:e igen om allt går som planerat.

Ska föröka uppdatera denna blogg så gott det går och om tiden räcker till. ( gillar ju solen också) *s*

Ha det gö´tt och trevlig påsk och vår på er!

Johan


Kommentarer
Postat av: Sara

Ojoj.. det var inte dåligt.



Ta det lugnt nu..

2010-04-05 @ 06:40:11
URL: http://charliot.blogg.se/
Postat av: Johán

Nej visst Sara, en kul upplevelse :)

2010-04-05 @ 11:19:31
URL: http://yohanandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0