Solig tisdag!

 
Börjar med gårdagskvällen. En bra middag på Bone Fish Grill med Steve-O, Nikki, Andy, Dään and Zändy.

Förrätten blev den fantastiska Bang Bang Shrimp, Va exakt lika god som jag kommer ihåg att den va. Måste bli ett till besök denna vecka.

Huvudrätt: Fet köttbit (medium), Vitlöks potatismos och räkor. Gööööööött mos!

Slog nytt rekord i detta land det här året, va vaken  till över 23.00. Nicke tvingade mig.

IDAG.

Vaknade 08.30 av att ett flygplan startade i rummet ( bor 400 meter från flygplatsen) gjorde inte så mycket. Va utsövd så gick ner och åt frukost och hamnade bredvid något fantastikst. (kort kjol, svarta skor, mellanlångt blont hår)

Träning 11.00 med Andy, idag va det svårspelat. Blåsigt värre. Va svårt att kunna beräkna hur bollen rörde sig, ibland sidvind, ibland medvind. Men DOCK alltid nyttigt att träna i dessa förhållanden.

Efter träningen så åkte vi hem och förberedde oss för en 4 timmars sittning vid poolen samt tvättning.
Satan i gatan va zzzzccchhhtek det blev. Känns garanterat nu att man har vart i solen. Kom nyss hem från en shoppingtur med Steffo. Hittade 2 par skor och lite gott och blandat.

Shopping är ingen lek när man ska handla åt andra, t.ex barn. :) LINDA, hur ska ja veta vad dina barn har för storlekar och inkl dig? Speciellt i landet US and A, dessa storlekar är inte att leka med.  Nu är det försent och det blev som det blev. ( T får en tröja om han är snäll)
Sara, hittade ingen T-shirt, kollade runt och hittade en affär som sålde massa olika band t-shirt men som önskades. Får kika vidare.

Mami å Papi, ni får inget :) Eller Papi du får som vanligt turnerings t-shirten och mor, du kan få en begagnat som luktar svett. Va tvungen att använda den för du packade i för lite t-shirts :) ha ha. (kommer ni och hämtar mig på arlanda på måndag så har ja en en present åt dig mami) PRESS PÅ ER! :)

Idag gjordes lottninge,n orkade inte åka ut och kika på den. Men tydligen så ser den OK ut, möter Kevin Whalen (USA) i morgon. (en match som jag lite kaxigt kan säga att jag kommer vinna.). Möter senare Antonio Raffaele (ITA). En tuffare match, en spelare som har en bra serve, vänsterhänt och har en bra slice backand. Men spelar ja som jag ska borde jag vinna den. Men även denna gång tar jag aldrig ut något i förskott utan tar en match i taget.  Meen OM ja vinner där har jag Wagner i semin, hade helst velat vara på den nedre halvan av lottningen men ska man vinna måste man slå alla! :) Där stannar vi så nu tar vi en match i taget och lägger full fokus på morgondagen, träning kl 08.30 med Anders.

Nu är jag mött, belåten och ska krypa ner under täcket, (längtar för sover nog i en av de skönaste sängar ja sovit i)


I morgon fyller Anders år, blir förmodligen ut och äta i morgonkväll med honom.

G´natt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha ha men Johan du behöver inte handla nått till oss varje gång du är iväg:) Du skämmer bort både barnen och oss! Lycka till i tennisen nu och släpp shoppingen! Kräm

2010-04-14 @ 08:14:52
Postat av: Sara

Ingen mer jakt på T-shirt. Jag klarar mig nog ändå.

Men tack för att du är så snäll o gluttade.

Lycka till nu..



KRamsi

2010-04-14 @ 13:12:03
URL: http://charliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0