Torsdag-Fredag

Gårdagens matchdag. Lyckades vinna mot Antonio Raffaele (ITA) tillslut, men det va ingen självklarhet. Har JÄMT haft svårt att möta honom, onödigt svårt.! Låg under i första set med 5-1 men lyckades komma tillbaka till 5-5, han gick upp till 6-5 och jag gör 3 dubbelfel i det gamet och han vinner setet med 7-5 I andra set började jag spela tennis, vann enkelt med 6-1. I andra set fortsatte jag att ånga på och gick upp till en 4-1 ledning ganska snabbt, PISSNÖDIG till 100. Tänkte för mig själv att det är bara 2 game kvar av matchen så jag får hålla mig. 4-2 blev 4-3, sidbyte. Fortfarande pissnödig men trodde jag skulle knyta ihop säcken. Siffrorna blev 4-4 och han tog ledning med 5-4, PANIK PISSNÖDIG. Frågade dommaren om ja fick ta ett toalettbreak, nej sa han, inte när motståndaren servar. Jag frågar om jag får göra "det" på banan mot stängslet. VISST sa han. Där hänger ja ut petter-niklas så alla kan se. Men vilken lättnad. När jag hade nypt av sista strålen sägen domaren WARNING MR ANDERSSON- WHAAAT? You took too long time Mr Andersson :) Dont worrie, you dont get a fine so you dont have to pay anything. lol. Fantastiskt.. Jag går in efter mitt lilla äventyr och vinner de 2 restrerande gamen och vinner därmed matchen med 7-5 1-6 5-7 Onsdagkvällen va vi ut och åt med Anders, Alla svenskar + Jordanne (England) Idag! Torsdag PIPIPIPIPIPIP, brandlarmet tjöööööt kl 06.00. HOPPADE upp ur sängen. Ingen rök, inga brandbilar. Idiot som man är går man och lägger sig igen och somnar på 5 röda. tänk OM det hade vart nått.. Sovmorgon blev det till 9.30. Ut till banorna och käkade lunch, tränade ett pass och spelade dubbel semi där vi åkt på pumpen med 6-4 6-3. Spelade OK, bättre en matchen innan och det är ett steg i rätt rikting. Nu blir det middag på Bone Fish Grill. I morgon semi mot Wagner. VIKTIGT. Btw. Hur kommer jag hem, när kommer jag hem. Ska jag hoppa på flyget till Chicago och utgå därifrån. Pratade nyss med Sofia Arvidsson, hon och Larsa är också fast här i USA och dom skulle ha flygit igår från Chicago. Och hon sa att alla hotell va packade i Chicago. Kanske ska vänta här i Florida tills man vet, hur blir det med biljetten? Går det flyg till Chicago varje dag från Pensacola? 1000 funderingar. Men först och främst full fokus på morgondagens semifinal. Johan

Kommentarer
Postat av: Tim

Tjena grabben hittade din blogg av en ren slump.

Viste inte att du hade en! Så nu har jag läst allt(tog ett tag)Riktigt roligt att det går så bra för dig:) Vi får höras när du kommer hem/tim

2010-04-17 @ 19:55:38
Postat av: Anonym

Tja Timpi.



Kul du hittade hit :) Tänkte faktiskt på er för ett tag sen, hoppas allt är bra.



Hörs när ja kommer hem.



Grattis i efterskott!

2010-04-18 @ 00:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0