Dag innan match!

Tisdag idag, allt ar bara bra. Inte gjort sa mycket de senaste dagarna, vart pa MelbournePark och kollat tennis och tranat. Svenskfesten va hur kul som helst, bra drag med bra folk och mycke damer.

Idag tranade jag och Niclas med Larsa Wahlgren. Sofia Arvidssons tranare, gick valdigt bra i borjan och i sluten av traningen, hade en liten dipp dar mitt i. Men det va ett nyttigt pass med vaxlande ovningar och bra tempo.

Annars har det inte hant sa mycket, Jag och Nicke checkade in pa Grand Hyatt hotell i morse, en ritkigt fint 5 stjarnigt hotell. Skont med en riktigt sang for forsta gangen pa 4 veckor :)

Btw, igar nar jag gick i spelargangen ser jag att Venus Williams kommer ut fran omkladningsrummet och traskar bakom mig, hor henne ropa flera ganger men jag reflekterar inte det. Efter ett tag kommer hon i fatt mig och tar mig pa axeln och sager HEJ och sager att vi inte har presenterat oss for varandra. Hon berattar att hon va och kollade pa min match i US Open och blev imponerad, vi stog och smapratade i 10 minuter om allt fran tennissenor till en dejt... njaa. kanske inte sa bra men allt mellan himmel och jord., hon va pa bra humor och valdigt trevlig maste jag saga. (kanske for hon nyligen hade avancerat till kvartsfinal) :)

Nu sitter ja i players  lounge och vantar pa att dom ska slappa morgondagens spelschema sa jag kan boka traningsbana och vara val forberedd infor matchen mot Wagner i morrn. Blir eventuellt traning med Wahlen innan match. Bra vader i dag och riktigt varmt.


Ha det bra dar hemma.

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du och Venus ja de vore något att skriva hem om det!!! He he tror du skulle få dig en resa du sent skulle glömma!!! Hoppas de finns någon flicka du kan "roa" dig med, de e bra för att bli riktigt avspännd, vilket ju vore bra innan matcherna startar!! CIAO TT

2010-01-26 @ 11:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0