Lottningssöndag och inflamerad tumme

Allt är bra här i Turkiet, lottningen gjordes idag och vi hamnade i samma grupp spm England, Holland och Kanada. En helt OK lottning som kunnat vara både bättre och sämre. I morgon mmöter vi England. Annars är allt bra, gick av träningen efter 10 minuter idag pga att jag hade så ont i handen, insidan av handen ungefär vid tummen. Träffade en läkare som konstaterade ett det va en inflamatio och fick inflamationsdämpande salva som jag skulle ha under natten. Nu går jag runt med handen i ett bandage :/ Jag får spela 1a singel i morgon och anders spelar 2a singel. Vi borde kunna vinna i morgon. Blir intressant och se vad dom ställer upp med för lag och att jag lyckas spela utan för hård smärta. Idag kom päronen fram och besökte oss under dagen, kikade träningen, åt med oss och tillbringade 2 timmar på stranden tillsammans. Lite stressad, hinner inte skriva mer. Hade Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0